Perkant pirkinius galima pratęsti garantiją ir daug ilgesnį laikotarpį jaustis ramiems dėl netikėtumų, kai prekė sugenda. Toks garantijos pratęsimas siūlomas ne pirmus metus ir kiekvienais metais nusprendusių įsigyti šią prekę, vis didėja. Ką reikia apie tai žinoti?
Pirmus dvejus metus nuo įsigijimo dienos galioja gamintojo garantinis. Tai reiškia, kad per tuos dvejus metus, jeigu kažkas nutiks prekei ir ji suges, tai už remontą sumokės pats gamintojas. Pirkėjui reikės tik kreiptis į garantinio aptarnavimo įmonę ir pateikti reikiamus dokumentus. Tiesa, jei prekė bus nepataisoma, tai pirkėjui bus grąžinti pinigai už tokią prekę. Tai labai gerai, nes pirkėjai yra apsaugoti nuo finansinių netikėtumų, kuomet prekė sugenda ir reikia patiems ją remontuoti ar pirkti naują, jei suremontuoti nepavyksta.
Pastaruosius penkerius metus padaugėjo atvejų, kuomet pirkėjai pradėjo skųstis, kad prekės sugenda arba iškart po gamintojo suteikiamos 2 metų garantijos laikotarpio, arba praėjus šiek tiek ilgesniam laikui. Tam, kad to išvengti, galima įsigyti pratęstą garantiją. Tai suteikia galimybę pratęsti garantinį laikotarpį ilgesniam laikotarpiui. Kokiam laikotarpiui galėsite pratęsti garantiją priklauso nuo tam tikrų kriterijų, pavyzdžiui, kai kurios parduotuvės bendradarbiauja su tokiomis bendrovėmis, kurios pratęsia garantiją iki 5 metų laikotarpio. Reikia sužinoti pas pardavėjus arba ieškoti papildomos informacijos nurodomos prie prekės. Šiuo metu daugelyje parduotuvių šalia prekės kainos nurodoma ir papildoma kaina, kurią reikėtų sumokėti papildomai už garantijos pratęsimą atsižvelgiant į pasirenkamą laikotarpį. Svarbu žinoti, kad kai kurios bendrovės suteikia ir tokią pratęstos garantijos paslaugą, kuomet yra grąžinama dalis pinigų už garantijos pratęsimą, jei per visą sutarties laikotarpį nebuvo gedimo atvejų.
Šiuo metu garantijos pratęsimas darosi vis populiaresnis. Taip yra dėl to, kad pirkėjai nori kaip įmanoma ilgiau naudotis daiktais, kurie negenda arba, jei ir sugenda, tai bent jau neturėti rūpesčių dėl pinigų, kai reikia už viską mokėti patiems. Šiais laikais remonto darbai kainuoja tikrai brangiai, o kartais nutinka ir taip, kad prekė yra neremontuojama arba remontas kainuoja brangiau, nei įsigyti naują prekę. Tokiais atvejais pirkėjas, kuris neturi pirkinio garantijos, turi dideles išlaidas, nes tenka dar kartą pirkti tokį ar panašų daiktą. Išlaidos tokiais atvejais tikrai nemažos. Tam, kad to išvengti, galima pasirinkti tinkamą jums garantijos pratęsimą ir laikotarpį. Tuomet galima bus jaustis saugiai ir neturėti finansinių netikėtumų.