Google – Lietuvoje pati populiariausia paieškos sistema. Ja naudojasi apie 98 % Lietuvos gyventojų. Natūralu, kad įprotis tampa visagalis ir šiuo metu daugelis sunkiai gali įsivaizduoti, kaip reikėtų naudotis kokia nors kita paieškos sistema, kai yra visagalis Google.
Tiesa, Google naudinga ne tik naršytojams, kurie vos per porą sekundžių gauna visą jiems reikalingą informaciją. Verslininkai taip pat labai džiaugiasi šios paieškos nauda, kadangi Google reklama gali net kelis kartus padidinti klientų, kurie lankosi X puslapyje, našumą. Akivaizdu, kad Google reklama efektyvus būdas tapti žinomu. Tačiau jeigu tai taip gerai, kodėl ne visi naudojasi šia paslauga?
Plačiau apie Google AdWords
Google AdWords tam tikra prasme šiek tiek panaši į SEO paslaugas. Jos abi veikia reaguodamos į tam tikrus raktinius žodžius, kuriuos parašo interneto naršytojas. Reikia pabrėžti, kad tokios reklamos paslauigos labai naudingos ir reikalingos ne tik verslininkams, tačiau ir žmonėms. Reklama padeda sujungti vienas kito ieškančius galus ir taip padėti labai greitai ir patogiai susitvarkyti su informacijos gausa.
1. Google reklama – labai tiksli. Kai kitos reklamos vis dar labai abstrakčios ir dažnai pačios nežino į kokį klientą kreipiasi, tai google reklama yra labai konkreti. Ji padeda atrasti tuos klientus, kurie konkrečiai ir ieško Jūsų. Kaip jau minėjome – nauda yra abipusė. Paieškas galima susiaurinti net ir iki tam tikro regiono. Tokiu atveju kiekvienas išleistas centas reklamai tikrai atneš apčiuopiamą naudą.
2. Google reklama – lengvai kontroliuojama. Kontroliuoti Google reklamą itin paprasta. Nors mes rekomenduojame kreiptis į profesionalus, kurie tik užsakys, tačiau ir prižiūrės reklamą, tačiau tuo pačiu kiekvienas klientas gali labai tiksliai įvardyti, kokios yra jo galimybės ir kokio tiksliai rezultato jis tikisi. Nustatykite: kiek išleisite eurų kiekvieną dieną, kada reklama turėtų nustoti veikti, kokio pobūdžio (tekstinė, vaizdinė) reklama bus skleidžiama.
3. Google reklama – lengvai pamatuojama. Naudojantis Google reklama galima tiksliai matyti, kokią naudą ji atneša ir ar apskritai atneša: ką vartotojas pirko, kiek pirko, kiek laiko užtruko puslapyje, kodėl nepirko ir panašiai. Pasidarius išvadas galima dar labiau gerinti verslo situaciją.
Reklamos ir verslininko draugystė
Akivaizdu, kad Google reklama tikrai labai geras pasirinkimas, tačiau ne visi moka tinkamai ją užsakyti. Neveltui yra šios srities profesionalų, kurie išanalizuoja Jūsų puslapį, taip pat išanalizuoja konkurentų ir ieško būdų, kurie galėtų padėti tapti ne tik žinomesniais nei konkurentai, tačiau žinomais apskritai.
Reklama yra labai įvairialypė ir skirtingais atvejais tinka skirtingas variantas. Svarbiausia yra susirasti tą reklamos galimybę, kuri konkrečiai labiausiai tinka prie Jūsų verslo. Juk labai dažnai žinant savo tikslinę auditoriją yra kur kas paprasčiau susirasti ir profesionalus.
Ieškodami tinkamiausios reklamos turėtumėte atlikti Analytics auditą ir įvertinti kelis kriterijus. Paminėsime juos, nes galbūt tai padės Jums rasti tai, ko ieškote. Visgi, net ir ieškodami reklamos turėtumėte pasitarti su reklamos specialistais, kadangi jų patarimais dažnai yra neįkainojami.
1. Labai patogu žinoti savo biudžetą, kadangi ne visada viskas remiasi į mūsų norus. Kartais lieka užsisakyti tokią reklamą, kuri paprasčiausiai kainos prasme yra priimtina.
2. Taip pat reikia nepamiršti, kad skirtini klientai reklamą pamato skirtingais kanalais: internetas, TV, radijas…
3. Jeigu Jūsų reklamos tikslas parduoti – reikia vienokios reklamos. Jeigu bandote paprasčiausiai populiarinti verslo vardą – reikalinga kitokia reklama.